Nytt år - Nya möjligheter

Nu har ännu ett år gått och som vanligt har man lyckas fylla varje dag, varje vecka och varje månad med tankar, händelser och tokigheter. Året har både varit positivt och negativt. Människor har kommit och människor har gått och man har ändrat sina tankar om vissa som finns runt omkring mig. Jag känner att jag lärt mig en massa under det gågna året och jag blickar med nyfikna ögon framåt till ett nytt år - 2010!

För ett år sen skrev jag
ett inlägg här i bloggen om det gågna året och jag poängterade då att mycket som hade hänt hade gjort att jag tvingats växa som person och det håller jag fortfarande fast vid. Jag har fortsatt att växa och jag har är fortfarande villig att utvecklas till den person som jag vill vara.

Ett nytt år betyder också nya möjligheter och nya löften som ska avläggas. Jag tänker ge mig själv löftet att fortsätta att utvecklas och fortsätta att se saker på ett positivt sätt. Livet är till för att levas och det tänker jag hålla fast vid. Så det sista inlägget i bloggen för 2009 kommer jag avsluta på samma sätt som jag avslutade det första inlägget 2009;

"Med självförtroende och glädje ska jag skaka om det nya året och förhoppningsvis hittar jag nya människor, nya saker och nya upplevelser att förgylla mitt liv med..."

Gott nytt år allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback