tiden springer förbi

Tiden går så fort och det är sällan jag har ens ett finger över för att kunna blogga. Men eftersom mina fina vänner tycker jag ska börja skriva igen så ger jag det ännu ett försök.  Säkert försök 300 i räkningen.  

Emmy växer så det knakar.  Det är både roligt och stressande.  Förstår först nu vad alla menar när tiden går så fort. Känns som om vår tre månader gamla tjej nyss kom.  Och redan så rullar hon runt på golvet, pillar på sina fötter och pratar ljudligt om det ena och det andra.  Nya framsteg varje dag. Lilla stora tjej.


Kommentarer
Postat av: Ramona

Weee! :D Mera, mera inlägg!

2015-01-04 @ 22:48:35
Postat av: Sofia

Kul att du skriver igen, förstår precis vad du menar med att tiden går fort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback