amningsbreak

Klockan är snart ett och jag har fem timmar kvar på mitt arbetspass. Just nu yrar jag runt i snön på väg åter till jobbet efter lite lunch-amning. Således kan vi konstatera att jobba inte bara ger mig färre timmars sömn, Mer klirr i kassan och ett antal sparade fp - dagar.  Utan även en skopa vardagsmotion med att springa fram och tillbaka mellan hem och jobb. Men det är det värt för lite mys under dagarna. Visste ni att man har rätt att ta raster för amning? Toppen tycker jag och säkert även min skrutt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysigt att kunna ta sig hem en stund under dagen :)

Postat av: Lenha

hej Annica, jag hittade din blogg efter lite envist sökande på nätet om info gällande *trumvirvel* d här med att bli kär å gifta sig med en egyptisk man... d va ju lättare sagt än gjort men din sida poppar ständigt upp i mina olika sökningar så efter lite funderingar tänkte jag att, äh, jag försöker få kontakt med dig. Det vore ju fantastiskt skönt att få kontakt med någon som redan gått igenom samma sak. Om inte annat kanske du känner någon annan som skulle kunna tänka sig att vara lite "mentor" för mig.
Känn inte att det är ett måste och har du fullt upp förstår jag dig verkligen.
Annars får du jättegärna höra av dig antingen till min mail [email protected] eller på min facebook, mitt namn är Lenha Tagesson.
Jag skulle bli både glad och jättetacksam :)

Passar även på att önska ett STORT grattis till bebisen!

Mvh,
Lenha

2015-05-31 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback