björnen sover, björnen sover...

Vi har verkligen fått en nattsuddare till dotter. I magen var hon som vildast under nätterna och det som folk brukar säga om att takterna brukar hålla i sig är helt rätt! Iallafall för oss. 

Emmys bästa vakentid brukar vara mellan midnatt och fyra. "lugn, det ordnar med sig själv" berättar bvc. Själv funderar jag över när. Lagom till skolstart känner jag rent spontant. Hittills visar hon inga tendenser att vilja sova på natten, trots supertråkiga föräldrar som inte gör annat än att sitta och natta lilla skrutten. 


Men skam den som ger sig. Tillslut ska vår dotter också vakna upp om dagarna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jadå, till slut så ;)

Postat av: Kristina

Hejsan ! Jag ska gå igenom de du gått igenom men förstår ibte riktigt kraven och känner mig helt förvirrad skulle va jätte tacksam om du kunde höra av dig till mig så jag kunde få ställa lite frågor.
Tack på förhand
Med vänlig hälsning, Kristina

2014-11-17 @ 02:38:07
Postat av: natalia

Vinnaren av lucka 17 och 18 är upp på bloggen.
Du får detta mejl/kommentar för att du är med i antingen ena luckan eller kanske båda luckorna.
Ber om ursäkt om du får detta två gånger.

Glöm inte, att vara med i dagens lucka där du kan vinna ett valfritt skal.

2014-12-19 @ 13:47:59
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback