Sovdags

Snart är det dags att krypa till sängs här hemma hos oss. Första, samt sista jobbhelgen efter semestern är nu gjord och jag har nu måndagens, onsdagens, torsdagens och fredagens arbetspass kvar innan jag går hem och inväntar bebis ankomst.





Kroppen har verkligen gjort sig påmind idag. Mina fötter och främst mina händer känner sig färdig med denna graviditet. Tydligen har jag vätska i lederna. Det är lika mysigt som det låter. Att plussa det tillsammans med tidiga arbetspass, en aktiv bebis i magen och sämsta sömnen så kan ni kanske ana att de 11timmars arbetspassen har varit småtung. Men skam den som ger sig! Jag är glad och uppskattar att jag fått må så bra hela graviditeten som jag faktiskt gjort. Sista månaden nu, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym! :) krams /Jenny

2014-08-24 @ 21:57:03
Postat av: Sofia

Snart får du vara ledig lääänge tillsammans med det lilla underverket ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback