Jul och midsommarfirande i bilder

Eftersom min make kom till Sverige den 22 December 2013 så hann han precis med att få fira julen tillsammans med mig och min familj. Ingenting går upp mot att få fira den högtiden tillsammans med nära och kära, och för Mido blev det hans första riktigt jul med alla de traditioner som man brukar ha. För den som frågar honom så handlade julen om mat, kaffe, fika, mat, kaffe, fika och så vidare. Så jag antar att han är en naturbegåvning när det kommer till att fira jul.
 
 
 
 
 
Vi har även hunnit med att fira midsommar tillsammans med min familj nere I Övik. Midsommaren blev kanske inte exakt som man hade tänkt sig då dagen kantades av kyla, regn och hagel. Men vi trotsade vädret och tog oss ut till midsommarstången.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback