jag och magen

Klockan är strax efter åtta och jag sitter på jobbet i min ensamhet. Ingen aning om vad jag ska skriva om idag men klockan är 08.00 så mycket hinner nog hända innan denna dag tar slut. Det ska jobbas och sen får vi se vilka äventyr som tar vid där.





Bjuder på en bild på mig och magen idag i vecka 37 (36+1 om någon vill att jag ska vara så exakt). Känns som om tiden börjat singla fram nu i graviditeten. Till en början susade för att sedan sakta in inför vecka 12. Sen sprang veckorna fram igen fram till vecka 33 typ. Nu går det i snigelfart. Men den som väntar på något gott...




Kommentarer
Postat av: Sandra

19:e! ;p

2014-08-27 @ 13:43:21
Postat av: Hanna

Va roligt att du har börjat blogga igen! Hittade din blogg precis när du tog ett uppehåll :) Min man är också från Egypten, han flyttade hit till mig för snart 5 år sen.
Grattis till graviditeten, ni har verkligen något underbart (och kaosartat ;) ) att se fram emot!
/Hanna

Postat av: Emelie

Vackra Annica!:) Det verkligen strålar om dig!

2014-08-27 @ 17:01:35
Postat av: erika

Hej! Jag har läst din blogg mycket. Och jag gillar den starkt! Jag skulle vilja fråga dig en massa angående när ens man kommit till sverige, angående allt man behöver göra. Jag hade verkligen uppskattat om du kunde skriva till mig på min email, [email protected] eller facebook erika lindgren. Jag hoppas du hör av dig :) min man kommer nämligen hit om 10 dagar. Så hade vela haft lite tips :)

2014-08-29 @ 12:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback