Ett paket på posten

Här i Norrland har det regnat konstant den senaste tiden. Iallafall känns det så. Med regn kommer (iallafall för mig) en hel del hemmasittande vilket i längden är tråkigare än tråkigast! Man tittar på serier, gamla repriser och rensar ur gamla förråd man har. Tillslut rinner bägaren över och JAG MÅSTE GÖRA NÅGONTING. Sysselsättning nummer ett är just nu internetshoppa. Inte vidare ekonomiskt i längden kanske, men ett kul tidsfördriv.





Vad jag däremot inte gillar är när paketet anländer såhär till mig. Helt öppnat och nedtryckt i brevlådan. Hade brevlådan varit full och den stackars brevbäraren behövt vålda ner paketet så hade jag inte brytt mig om något litet hål eller så. Men varför paketet är öppet från sida till sida i en annars tom brevlåda förstår jag inte. Som tur var så saknades ingenting utan det lilla jag beställt hittade hit. Vi beställde kudde, täcke osv till vagnen våran. Så nu har vår lilla har något att gosa ner sig i när hen har bestämt sig att komma. Vi längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback