40 dagar kvar

Senast jag skrev så hade min make hunnit vara i Sverige i två veckor. Det är så mycket som hänt och bloggen har helt klart glömts bort och hamnat i skuggan av allt annat som har hänt.
 
Den 24 januari fick vi reda på att vi två skulle bli tre. Då hade vi varit vi sammanboende i Sverige lite över en månad. Det var en fredag och vi skulle åka och hälsa på min pappa och Maria under helgen. Skulle man kunna hålla masken? Vi hade varit på gymmet dagen innan och min rygg var helt förstörd av någon anledning. Jag kunde knappt röra mig men vi for ner ändå. Pappa öppnade en champagneflaska bara sådär spontant och där satt jag, med värk i ryggen och nyss fått reda på att jag är gravid. Vi hade ingen lust att berätta för någon sådär tidigt men kan anta att de misstänkte något när jag så artigt tackade nej.

Nu i vecka 35. No more hiding THAT belly!
Men nyheten kom ut tillslut och idag sitter vi här och väntar på vårt lilla mirakel. 40 dagar kvar fram till den beräknade födelsen den 22 september. Men om vår lilla bebis är så bestämd på datum återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Moster

Menar du inte 16 september? Eller ännu bättre 12/9 då kommer nog knubbe säkert bli riktigt bortskämd

2014-08-13 @ 21:51:01
Postat av: Ann

Men åååå vilken mage! Säker på att det inte är tvillingar??
Snart så får ni mötas utanför magen!
Kraam!

2014-08-13 @ 22:21:54
Postat av: Sofia

Finmagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback