Söker namnförslag.

Har precis avslutat ett långt och trevligt samtal med en av mina vänner jag träffade på hotellet där jag jobbade under min tid i Hurghada. Hon jobbar kvar på samma ställe och har minst sagt de mest svinlande historierna att berätta. Jag vet personligen inte vad som är mest fyllt av intriger och drama; ett avsnitt av Glamour eller en dag på Palm Royale. Låter det nästan vara osagt och har istället bestämt mig för att ta med er i denna drama-karusell. Jag bör försöka komma på ett passande namn för min kommande serie där ni ska få känna alla karaktärer och hur allt hänger samman. Ska suga lite på den karamellen till kvällen så får vi se vad det blir för namn. Har ni förslag får ni gärna slänga in dem i kommentarsfältet nedanför. När väl namnet är bestämt beger vi oss vidare mot varmare breddgrader och lär känna människorna bakom hotellet.
 
En bild från då.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hotel from hell
:-)

2013-09-30 @ 13:24:16
Postat av: Anonym

HotHell? :P

2013-09-30 @ 17:42:32
Postat av: yazz

Hej fina Annica! Har försökt att skicka mail till hela veckan men internet här nere är som det är. Hoppas att mitt sista gick fram!

2013-10-09 @ 17:35:40
Postat av: Maja

Hej Annica! Jag läste precis artikeln om er i tidningen. Jag vill jättegärna komma i kontakt med dig eftersom jag är i samma situation som dig, fast precis i början av processen. Skulle jättegärna utbyta erfarenheter!

2013-10-21 @ 09:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback