.. jag förklarar er nu för äkta makar.

Ana bahebbak
Igår kom jag hem från Egypten och två fantastiska, påfrestande, jobbiga, magiska och underbara veckor i ett varmt Kairo. Att gifta sig i Egypten är en karusell utan dess like och går upp och ned likt en berg och dal-bana på Gröna Lund.

Men nu har jag gjort det och är äntligen gift med den man som jag valt att spendera mitt liv med. Det är en underbar känsla att kunna säga att Mido är min man och jag hans fru. Att vi har valt att leva tillsammans i med- och motvind och finnas där och älska och stötta varandra. Vi står starkast tillsammans.

Måste passa på och berätta att det känns verkligen kul att så många tjejer hittat till blogget som har gift sig eller går i giftastankar med någon i Egypten. Uppskattar alla era mail och kommentarer jag får och svarar gärna på era frågor om denna process eller tankar kring allt. Uppskattar självklart alla kommentarer och mail jag får angående andra saker också men ni förstår kanske vad jag menar. Det är lyftande att försöka hjälpa andra i samma situation som jag. Så undrar ni något; fortsätt maila och kommentera på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis Annika :)

Postat av: Ann

Stort GRATTIS Annica!

Förstår ju att turerna varit många och så skönt att det äntligen är klart med alla papper!

VAD fina ni är på bilden! Supersnygga! Kram <3

2013-09-17 @ 09:17:32
Postat av: yazz

så fina så!!!<3 all lycka och framgång önskar jag er!

2013-09-18 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback