Den förbjudna bilden

4.jpg
 
Detta är min blogg och jag publicerar tametusan vad jag vill! Detta må vara uttjatat nu och alla har nog hört talas om sidan trettiotreanledningar. Hemsidan presenterar 33 anledningar till varför feminism behövs och visar tydligt vilken otroligt snevriden värld vi lever i. Sexualisering och objektifiering av kvinnor är bara en bråkdel av vad som faktiskt sker i vår värld idag. Väljer därför att posta denna bild på min blogg, där varken facebook eller någon annan har rättighet att ta bort den. Vi finner diverse bilder på kvinnor, glamour-modeller och diverse mjukporr bilder över hela facebook. Men ren och skär biologi är dock inte tillåtet. Iallafall inte när det inte visas inoljat, på en fårfäll framför en brasa i en stuga med en retusherad kropp. SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback