Snöigt värre

Det har varit väldigt rörigt på sistone. Både med resa, jobb och framtid. Jag är en person som vill att det mesta ska kunna avlösa varandra. Jag jobbar bäst när jag har mycket att göra och tempot kommer in. När jag hamnar i en ström av "göra", om jag säger så.
 
Här är det dock ingen ström. Här är det problem som kantas av svårigheter med en dos av oförutsägbarhet. Men vi kämpar, försöker och gör vårt bästa för att få allt att funka. Men vi är långt ifrån klara.
 
En bild som systra mi la ut idag.
 
Jag har iallafall köpt en ny flygresa då det inte var lagligt att flyga med charterflyg. Jag kommer flyga härifrån, mellanlanda i Istanbul några timmar och sedan vända näsan mot Stockholm och Umeå. Beräknas vara hemma 21.20 i Umeå. Känns sjukt konstigt att jag flyttar ifrån detta liv ibland. Ett liv som jag faktiskt tycker om ofta, som jag uppksattar ibland och irriterar mig på stundtals. Jag ska återvända till ett mörkt, snöigt och kallt norrland. Chocken kommer vara enorm!
There have been a lot to do lately. My flight, my work and my future hava taken all my power, I consider myself being that kind of person that works best when all things just comes and goes, when i can work with a high speed tempo. But there is no high speed tempo here, There is just problems with difficulties and a big scoop of unpredictable. But we do our best to make everything work and we still have a long way left.

I have bought myself a new flight ticket. I will fly from Hurghada to Istanbul and then I'm off to Stockholm and Umeå. I will land around 21.20 in Umeå and it feels so weird. Why do i move from the sun, the warmth and everything that Egypt gives me? I will live in a dark, snowy and cold Sweden instead. What did I think with?
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Du är så välkommen hem till kylan ;)

Postat av: Sandra

Det är inte alls mörkt ju! Är ljust till och med kring 18.00 tiden numera så de så! ;P

2013-03-02 @ 11:45:11
URL: http://www.sossandraschauman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback