Back to work

Imorgon börjar jag jobba igen. Ser mycket fram emot att återgå till social psykiatrin och även att befinna mig i Umeå igen. Jag kan lova er att det har varit stora problem med att få en lägenhet och än står jag faktiskt lägenhetslös. Har dock turen att Ramona öppnar sin duschlösa lägenhet för mig nu i Mars och förhoppningsvis blir jag sedan "öst på stan"are. Finns massor av människor som vill hyra ut sina lägenheter bara för kortare perioder och till en början var jag emot det. Jag ville ha något mer bestående då jag vet att dagen som Mido kommer till Sverige närmar sig med stormsteg. Men den som är i behov kan ändra sin uppfattning ibland. Så säger nog ja till en lägenhet som jag får möjlighet att bo i under fyra månader. Kanske har jag hunnit fått något mer bestående efter dessa månader, alternativt kanske jag lämnar Umeå.
 
Förra vintern i Umeå.
 
Imorgon bitti åker jag upp till Umeå och får återse min gamla stad och mitt gamla jobb. Antar att mycket har förändras, men ser fram emot att komma ifrån pappas källare och få vara lite på egen hand.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med jobb och lägenhetssökandet! :)

Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Vinnaren av en valfri klocka är nu presenterad i senaste tävlingsinlägget: http://adaras.se/2013/april/vinn-en-arsforbrukning-av-oral-b-pro-expert-2.html#comment
:)

2013-04-04 @ 22:02:41
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback