mobilblogg

Då sitter jag i vår cafeteria. Har verkligen en skitdag och jobbet är tungt. Inte ens utsikten över stranden, havet och palmerna får mig att känna mig lyckligt lottad just nu. Annars brukar de få mig att känna mig glad, att jag upplever något nytt som ofta är gömt i skymundan för turisterna. Men med allt fint kommer något ont, inte sant? Idag har jag fått på nöten för att jag svarade inkorrekt på två mail igår. Inga stora fel men enorma diskussioner om det. Det gör mig less! Men såklart blir små saker stora här på hotellet. Jag menar, om du kan bli sparkad för att du inte har läppstift/ håret uppsatt eller fel hårfärg så förstår jag att ett mail med fel blir enormt. Men det är bara att le och och hoppas att det ordnar sig, för det är en guestrelations jobb.

Kommentarer
Postat av: pappa

Ja man får hoppas det blir bättredag i morgon

2013-01-09 @ 13:28:29
Postat av: Ann

Men det var då attans vad allt är knas just nu! Jag beundrar dig som fixar detta! Kram på dig vi ses snart!<3

2013-01-09 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback