Var det brevbäraren kanske?

Söndagkväll och Mido är ute på sitt, vännerna hemma hos sig och här sitter jag. Nystädat lägenheten, vattnat mina blommor och sett det senaste avsnittet från den serie jag följer just nu; Under the dome (Tips för den som söker en ny serie att se på). Så av ren tristess så hamnade jag på en sådan sida där man laddar upp en bild på dig själv och en bild på exempelvis din partner för att sin tur få se en bild på erat kommande barn.
 
Så det underhöll jag mig med i de ungefärligt fem minuter det tar. Resultatet med mitt och Midos barn är minst sagt diskutabelt. En blåögd rödhårig bebis kommer vi alltså att få. Jobbigt då vi båda är brunögda och ingen av oss är ens nära rött hår. Men iallfall, säg hej till vår framtida bebis.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ramona

Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback