Motivationsförsök #1

En av motivationshöjarna för mitt joggingliv som jag inte nämnde igår är appar. Det finns en uppsjö appar att använda sig av som räknar ut diverse sträckor, hastighet, förbränning osv. Jag antar att de är till för att i grunden motivera en person att springa mer, se sina resultat och vilja bli bättre. Så igår tog jag hem en ny spring-app vilket jag ska ge ett försök idag. På med skorna och ut i spåret med dig kvinna!
 

Ser fortfarande ganska glad ut.
Kommer jag vara lika glad när jag kommit hem igen?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka appar gillar du? Har du tips på en bra app med intervaller?

Svar: Testade precis Zombies, RUN! vilket var lite kul. Vill du ha törstande zombies efter dig i intervallerna som får dig att springa lite extra så tipsar jag om den appen!
Annica

2013-04-26 @ 12:26:58
Postat av: Anders H

Tjoho...gick det bra då? Kom du ut i något spår? :) Bra klädsel! Tycker dock att skorna ser väldigt tunna ut med dämpningen bak vid hälen!? Kanske är bilden som är missvisande.. Men om det känns bra är det ju inget att bry sig om.. :)

Svar: Japp, Jag kom ut och som du säger angående skorna så är det typ noll dämpning i dem! Har mina riktiga springskor nere i Övik i en säck längst in i mammas garderob. Så jag tager vad jag haver i både kläd och skoväg. Gick som det gick.
Annica

2013-04-27 @ 02:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback