Morgonsvammel-stund har guld i mund.

Gick upp med tuppen av någon konstig anledning idag. Kanske var jag rädd att missa min tid hos tandhyginisten idag vilket resluterade i att jag saktna men säkert rullade ur sängen vid 7-tiden imorse.
 
Tandläkaren.. Vad finns att säga om dessa dagar. Jag har en otrolig tandläkarfobi och det känns fruktansvärt hemskt att jag snart kommer sitta i den där tandläkarstolen medan hyginisten petar runt med den där vassa manicken som skulle kunna agera mordvapen i vilket skräckfilm som helst. Men nä, jag måste ta mig samman och göra detta. It is for my own good!
 
Cartoon-nails
 
Annars gjorde jag om mina naglar igår igen! Börjar förstå vad Mido menar att jag gör nya naglar varannan dag (vilket är något han är totalt ointresserad av, men ändå ska jag flasha mina naglar varje gång i kameran). Men jag försökte häromdagen att göra "Cartoon-nails" vilket blev lite av ett failure. Det kan bli så när man ska försöka med något nytt och inte riktigt hittat någon teknik för att få det att även sitta bra på nageln. Så nagellacket började ramla av redan dagen efter! Så igår blev det nya naglar vilket kanske inte i sig var så fräsigt. Men iallafall är nagellacket kvar på naglarna även idag! Det är ett framsteg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback