En ledig dag.

Nu har jag jobbar fem heldagar vilket har resulterat i att jag känner mig nästan främmande i mitt hem, Har den senaste tiden spenderat mer tid på jobbet för att sedan ta mig hem vid 22.00 snåret och går mot jobbet igen runt halv åtta på morgonen.
 
Ibland är jobbet ganska lugnt på morgonen.
Så jag kollade på fem myror är fler än fyra elefanter och lärde mig om bokstaven Ö.
 
Men nu har jag en ledig dag och allt måste göras. Det ska städas, handlas, donas och fixas. Hade tänkt börja dagen med en jogging-sväng men regnet stoppade mig. Så får ta mig ut om någon timme kanske. Måste verkligen komma igång. Inte länge kvar till blodomloppet och jag är nog i min värsta form på länge. Men skam den som ger sig och med vilja kan man göra det mesta.
 
Men innan joggning och handling sker så ska golven skuras och sängen bäddas. Jag hoppas alla tar det lugnt där ute och tar hand om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback