Banankontakt

Jag jobbar, jobbar och jobbar. Solen skiner (inte nödvändigtvis varmt men...), fåglarna kvittrar och energin flödar i kroppen. Idag var jag ledig och det regnar, är riktigt kallt och jag känner mig allmänt trött och uttråkad. Det liksom bara är så mina lediga dagar!
 
Men det fick inte stoppa mig, jag kom mig ut och gick på affären och köpte hem ett helt lass bananer. Har kollat upp många nya "nyttiga" recept på diverse mat och ALLT innehåller banan. Är det inte i glass så är det i pannkaka eller vad som helst. Tydligen verkar banan vara It-grejen för alla träningsfreaks där ute och jag är inte sen att apa efter (Uppmärksamma kopplingen mellan bananen och att jag apar efter. Ser ni, jag har humor jag med). Nog talat om bananer.
 
Onekligen grå dag.
 
Dagen har varit grå, regnig och svinkall. Ändå tog jag mig ut och jagades av Zombies runt ön. Gick bättre än förra gången jag tog rundan där och sedan om det är för att konditionen börjar bli bättre eller att Zombisarna sätter eld i baken på mig har jag nog osagt.
 

Kommentarer
Postat av: marina

Hoppas du har en trevlig valborg. :)

Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :)

2013-05-01 @ 11:05:57
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback