fortfarande uttittad

Sitter här och mår lite illa idag. Säkert något som jag ätit som inte min mage tycker om. Men tur är att Mido har skaffat en massa antinal och annat apotekkrafs till min svenska mage. Så detta ska vi nog få bukt på. Annars började dagen med att jag klev upp och tänkte ta tag i disken som jag lämnade igår kväll. Istället kommer Midos mamma och insisterar på att få göra den åt mig. Och jag är inte den som är den...
 
Igår var vi vid shoppen som Mido ska öppna här. Han skulle mura någonting så jag passade på att följa med, så även hans mamma. Hon ville däremot gärna att jag skulle gå ner i källaren och sitta där istället för att sitta på trappen och titta på livet som utspelar sig på gatorna. Men nä, jag var inte där för att inhysas i någon källare. Men jag märkte på henne att hon tyckte det var irriterande med alla barn och män som stannade för att stirra på mig. De ställer sig bokstavligen i klungor på gatan och stirrar. Så jag flyttade in i shoppen istället och Midos mamma ställde sig framför mig tills folket skingrats igen. Tycker folk borde börja vänja sig med mig i trakterna här och speciellt när jag sitter där i min sjal och är fullt påklädd. Så mycket kan jag ju inte synas, eller?
 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Påminner mig om bakgatorna i Hurghada centrum

Svar: Detta är dock huvudgatan :P
Annica

2012-09-12 @ 15:48:37
Postat av: Sofia

Tar kanske ett tag innan de vänjer sig vid den snygga bruden som har flyttat in i den lilla byn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback