You can call me the braidmaster to be.

För bara några månader sedan hatade jag att fixa håret och håret var alltid plattat, rakt och hängande. Hade aldrig uppsatt eller liknande. Ibland kunde jag visserligen ha luggen uppsatt men det var oftast pågrundav att luggen var på tok för lång för att hänga ned och på tok för kort för att ha bakom öronen.
 
Men nu har folk på jobbet (och en hel hög tjejkompisar för den delen) fått för sig att jag ska vara duktig på att fixa med hår och sådant vilket jag inte är. Säg dock inget till dem - för de vet inget om det än!
 
Men med folks syn på att jag ska kunna detta så har jag faktiskt funnit att det är ganska roligt att hålla på att fläta, sätta upp och dona med håret. Som plus i kanten blir mitt hår bara friskare av det då jag varken tuperar eller plattar det varje dag! Bra va?
Här har vi iallafall dagens fläta.


Many of my friends think I like to do different hairstyles and play around with hair. But for some moths ago that wasn't the case. I never changed my hair and it was always down, flat and boring. But with this expectation that my friends and coworkers have on me my feeling for hairstyles have change and today I really like trying different things.

I don't say I'm good at this or that this is something extra ordinary. But its a big step for me who never did anything to my own hair. I show you a pic of my hair today and the braid that i did. As the headline say  - you can call me the braidmaster to be..

Kommentarer
Postat av: AK

Du är ju proffs! Det vet vi redan! Så, sorry, the party has just begun! ;)

2012-06-25 @ 19:28:28
Postat av: Sandra

Meen va?! Varför hade du inte den nu då jag träffade dig? :P Du kan ju inte ta ut den!

Svar: Haha tänkte göra om den igen men hann inte då du redan var här! HAHA!
Annica

2012-06-25 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback