Dagens dilemma

Sitter här och försöker peppa mig själv att gå ut och ta en joggingsträcka, eller iallafall en promenad, men jag vill inte alls. På något skumt vis känns det som om jag varit igång hela dagen. Jag har dock bara umgåtts med Sandra, rensat kattlådan, legat ute i solen, ätit en glass och hunnit med att handla.


Har precis ätit middag och funderar starkt över denna joggingtur. Vill jag verkligen? Orkar jag verkligen? Vill jag inte bara ligga hemma, slappa, slöa och äta? Hatar när jag har sådan beslutsångest som jag har just nu. Skulle dock vara skönt att komma ut och förbränna någon kalori då jag vet att jag jobbar hela helgen. Jag har dock hört att man tar bättre beslut på full mage, så äter lite sockerärtor i all denna huvudbry.





I'm sitting here in front of the computer, trying to force myself to go out for a jog. But its hard! I feel like I've been out doing things all day (but in reality I haven't). Today I met Sandra and we were out in the sun for a while, eat an icecream, fix my cats toilet and went out to the store to buy some food.

And as I told you, now I'm just sitting here. I'm full and tired and I really don't want to go out and start to sweat, get eaten by mosquitoes and all this crap that always happens when I'm out jogging. But at the same time it would be nice to burn off some calories because I'm going to work the whole weekend! But I heard that you think so much better when you're full. So I'm going to eat some more while I'm trying to decide this.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaja verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback