The daily scoop

Sitter här i ren tristess och funderar över vart Mido försvann mitt under vårat dagliga kvälls-samtal på FBchatten (som förövrigt är de enda samtalen vi har med varandra nu för tiden då han inte har tillgång till internet alls.). Tänkte att jag skriver ett litet tråkigt "vad har jag gjort idag"-inlägg och kryper sedan i säng om han inte dykt upp. Låter som en bra plan va? Here we go!
 

Sitter just nu i soffan och häckar med Totoro som förövrigt är anledningen till att jag knappt ser min dataskärm just nu. Så allergisk är jag mot min lilla älskling. Annars har jag jobbat hela dagen idag (från 8 - 22) vilket gjort att jag inte har mycket att skriva om just nu. Att jag vann i kortspel eller att jag förlorade i Yatzy är kanske inte dagens toppnyhet men den enda som jag kan bjuda på vid tillfället.
 
Imorgon blir det morgonjogg med Sandyman och det ska bli skönt. Eftersom jag jobbat en del så blir joggen lidande. Dock får jag alltid min morgon och kvällspromenad till jobbet som blir ca. en mil sammanlagt. Det är ju iallafall ett litet plus i kanten va? Så imorgonbitti ska vi iväg och Sandyman tror tydligen vi ska köra efter hon stigit upp i godan ro och ätit sin frukost utan stress. FEL! Vaknar jag tidigt hoppas jag att hon är beredd på att bli väkt av en überpigg träningshitler som hon så vackert kallar mig.
 
Shit va tråkig jag är, ber om ursäkt redan nu. Men imorgon blir det nog andra bullar då jag är ledig och kan fylla min dag med vad jag vill! OH HAPPY DAY!
 


I'm so bored right now and all of a suddenly my boyfriend Mido disappear from our daily "evening-facebook-chat-time". So i think I'm going to give him the time to come back as it takes to write this post. (He doesn't have much time now.. tick tack tick tack.).

This is just going to be a boring "what have I done today?"-post and i hope you are okay with that. I just wish that i done something more interesting than wining in a cardgame and loosing in yatzy. But I'm sorry, there isn't that much interesting things that happened when I work 8-22. That's a whole day of work and as you can understand, i can't tell you about it.

Tomorrow I will meet up Sandra for a morning jog! She thinks that she going to sleep until she wakes up and then go out. But I'll tell you guys out there - when I'm waking up, she will wake up! Anyway, it's going to be so nice with my jog. I really miss it when i work because when i do, I can't workout as i want to. But tomorrow I'm free and hopefully i have some fun stuff to put in my blog!
(P.S. No Mido online so good night!)

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, så söt! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback