Sunny day

Solen skiner och jag känner av lite träningsvärk i rumpan efter gårdagens efterlängtade gympass. Idag är jag ledig så vädret hade inte kunnat bli bättre. Tänker spendera någon timme i solen läsandes antigen Living dead in Dallas eller Women in Islam. Vi ser väl hur seriös och duktig jag känner mig då. Dock skulle jag inte förvånas om jag bara skulle somna på min vita filt med blå ödlor.


Sedan blir det nog träning idag också. Men om det blir gym eller jogg grundar sig i min stundande solbränna. Träningen ligger på en tapper andraplats idag!



The sun is shining and this day is my day off from work for this week. I can feel some soreness in my bum after yesterdays workout at the gym. I really miss going to the gym so hopefully I will start with more gym and less walks again. But today we'll see if I'm going back to the gym or if I'm going to take a jog later. Because first I'm going to work on my tan and read a book outside. If there's going to be Living dead in Dallas or Woman in Islam, I don't know. Probably i will fall asleep on my blanket there in the sun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback