Ny bloggdesign

Idag kan man säga att mitt sommarjobb började med en härlig kortdag. Gick på APT imorse för att sedan gå in till stan, stöta ihop med Sandra och ta en promenad hem igen. Varit riktigt sommarväder här idag vilket är härligt. Man blir lycklig av solen, värmen och all den energi som sommaren ger.

Utöver det hann jag också med en långpromenad med Sofie på åtta kilometer. Riktigt härligt att gå runt i kvällssolen och det fortfarande var varmt och skönt. Sen jag kom hem har jag ändrat min bloggdesign som ni kan se. Vad tycker ni om den nya?


Dagens bilder



Today was the startingpoint of my work for the summer and i just had a short day. Isn't that a perfect way to start to work? But the rest of the week is another story. I work everyday except Thursday. After work i went in to the city to meet Sandra and take a walk home. It's so lovely now when summer is here in Sweden. Today has been warm, sunny and you can really feel the difference in the energylevel that you have. It's awesome!

Beside that walk home from the city, i took another walk with Sofie and we went around 8 kilometers. It was still warm and sunny. After that i changed my blog-design. You like the new one?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fräsigt! :P

2012-06-18 @ 22:12:35
Postat av: Sofia

Superfin!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback