Let's do it all!

Helgens jobb är gjort och idag är jag äntligen ledig. Behövdes då jag var trött som en gnu igår. Så belönade mig med en sovmorgon idag innan dagens bestyr ska börja. Tycker inte om att vara ledig bara en dag för då får jag för mig att allt måste göras på en dag för att få ut max av ledigheten.
Påbörjade dagen med en joggingtur på fem kilometer och den gick över förväntan vill jag lova. Lär dock känna av den imorgon i min kropp! Så nu blir det en stund i solen innan duschen. Sen tar jag mig en prommis till stan och lämnar in min telefon som börjat ge upp. Ni vet alla äldre människor som alltid säger att de behöver en telefon de kan ringa med och kanske SMS - but thats it!? Min är totalt tvärtom. Jag kan spela spel, leka runt i apparna och kolla min facebook 375 gånger om dagen. Men ringa - ICKE! Så min mobil ska skickas in på reperation och få lite smisk av reperatören. Sen kan vi hoppas att den funkar som den ska!
 
Skulle behöva städa, handla och träna ikväll också. Som sagt; En ledig dag - Allt ska göras!
 


This weekend I worked and when I work weekends it means I'm working from 8 in the morning until 10 in the night. That leaves no time at all for life and all those things you need to do. Like workouts, cleaning and go to the city. But today I'm free and because of that i need to do EVERYTHING today! I started my day with a nice jog in the sun. Later I think I will go out in the sun for a while, after that I will take a shower and walk downtown to get my phone fixed. Now it doesn't work at all.

All the "old people" I know always say that they need a phone that they can talk in an maybe send some text. My phone today is the opposite! I can play all the games, look at all my apps and check facebook 375 times, but I can't call and talk to anyone. So hopefully someone can fix this,
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är impad över ditt springande!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback