Im going to rehab.

Utan min Sony Ericsson Xperia Arc i tre veckor försmäktar jag i denna stad! Ja, troligen hade Astrid Lindrens Pippi Långstrump sagt något sådant. Men Pippi är påhittad och denna förfärliga nyhet är tyvär mycket sann. Idag lämnade jag in min kära telefon på lagning och har ni fått återgå till en gammal Sony Ericsson med knappar och hela köret.
 
Så ingen mer smartphone, inget mer mobilt facebook, ingen mer Rumble, inge mer Messenger, inge mer vara tillgänglig på internet 24/7 och inge mer instagram för mig under de kommande veckorna. Här börjar nu rehab på allvar!
 
Back to basic

Without my Sony Ericsson Xperia arc I'm not going to survive the following 3 weeks. Finally I went to the place i bought the phone to leave it there so someone can repair it. Because it haven't worked that well the last months. But hopefully someone can bring it back to its former glory.

So now I'm facing a reality without a smartphone, without a mobile facebook, without playing rumble and without constant being online. I don't know how this will work but I guess the rehab starts right now!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha äh du får nog tillbaka din telefon nästa måndag! ;P

2012-06-26 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback