I whip my tail back and forth

Trodde denna dag skulle bli fullspäckad med saker att skriva om men nä. Istället blev det ett monster intervall/promenaden i morse och sedan har jag nött på sitthålet i min soffa för att ta mig till ICA och sedan hem igen för att nöta lite till i hålet till Alvin and the chipmunks 3. Hur kan man inte älska de filmerna och den töntiga musiken?
 
 
 
Annars är allt fint. Har en kompis som upptäckt det fina med att vara positiv och pappa är ute på semester i Sverige. Här sitter jag; allergisk, uttråkad och övermätt. Ska dona runt i photoshop en sväng innan det är dags att krypa i säng inför morgondagens jobbpass 9-23.
 

My first thought about this day was that I would have alot of things to write about. Instead of all that inspiration that I was waiting for, I got a bigass walk (combo jogg) this morning. Since then I just trying to make a hole in my sofa by sitting in it for a long long time. Almost the only time i lift my butt up was when I went to the store. But after I got home again I found my spot nd watched Alvin and the Chipmunks 3 on my computer.
 
Anyway, all good here in Umeå. My friend have found the benefits of positive thinking and my dad is on a vacation in southSweden. And here I am; bored, allergic and full. Soon it's time for bed because tomorrow i work 9-23.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra kämpat idag Brittan! :P

2012-06-29 @ 22:27:50
Postat av: mary

sv: Ja verkligen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback