Good morning sleepyhead

Idag är jobbdag och här sitter jag klockan 08.00 på morgonen. Börjar jobba klockan 09.00 och är redan uttråkad här hemma. Vaknade klockan 05 av åska (tror jag) och klev motvilligt upp vid 06-tiden. Så typsikt att jag ska vakna tidigare än jag behövde, när jag väl har en liten liten sovmorgon. Blir så putt när det blir såhär. Totoro förövrigt sover fortfarande i transportburen. När jag tände lampan så kröp han bara längre in i mörkret. Sömntuta till katt har jag!
 

Jag är putt för att jag vaknat förtidigt
 
Annars blir jag på jobbet hela dagen. Dagens utmaningsinlägg kommer att läggas ut senare under dagen.
 

Today I'm going to work from 9 and all the way until 23.00 tonight. And i was so happy for that one hour sleep in and for what? NOTHING! I woke up around 05 becuase of the thunder and couldnt really sleep any more. So I'm in a bad mood when my hour of beutysleep just went away! Anyway, I've been sitting here at the computer and feeling bored instead.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men tänk va bra du vaknade tidigare! Du hinner ju göra så mycket mer då :P Typ stäääda

2012-06-30 @ 09:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback