Day 4 - Something I want more than anything!

Oj, vad jag känner mig som en töntig 14-årig nyförälskad flicka just nu. Men kan inte riktigt hjälpa det så låt oss bara köra på och blunda för att många av mina inlägg på sistone handlat om min pojkvän Mido. Men det jag vill ha mer än någonting annat just nu är Mido, en kram av han, en biljett till Egypten eller något annat kopplat till att han var bredvid mig. Men verkligheten är så att vi har 3806.3 kilometer imellan oss och att vi kommer ha denna distans i någon månad till. Tråkigt men sant. Välkommen till långdistansförhållandets värld!
 

 


I feel like an 14year old girl who just got her first boyfriend right now. But I'm sorry, I can't help it. So just try to not think about that a lot of my recent post have been about my boyfriend Mido, because here is another one!
 
The thing I want the most right now is a hug from him or a ticket to go and see hem or anything at all that would mean that he would be beside me. Today we have around 3806.3 kilometers between us and we going to have this distance the whole summer. Sad, but true. Welcome to the world of longdistance relationships!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback