Day 2 - Who I want to meet

Tror inte detta blir någon överraskning för någon av er där ute. Men ni kan väl alla låtsas att bli lite chockade och tycka att det var lite oväntat - okej?
 
Idag är det förövrigt den 27 Juni och jag har varit hemma i Sverige i exakt en månad nu. En månad som känns som en hel evighet, vill jag lova er. Detta sammanfaller självklart ihop med vem jag vill träffa just nu och det är Mido.
 
Jag och Mido träffades under min och Sandras resa ner till Egypten i mars detta år. Jag hade verkligen inte planerat att gå och bli förälskad därnere i sanddynerna men så ser verkligheten ut idag. Ibland kan man inte hjälpa det och kärleken kommer till de som förtjänar den och den kommer alltid väldigt oväntat, det vet ni om va?
 
Efter jag kom hem första gången så pratade jag och Mido en ofta på skype och en månad senare satte jag mig på ett plan helt ensam för att se vart mina vingar skulle ta mig. Under de tre veckorna i maj som jag var där nere med han därnere blev jag bara mer och mer kär och idag sitter jag här med ett distansförhållande som heter duga!
 
Det går inte en dag där jag inte tänker och saknar har otroligt mycket. Så skulle jag få bestämma så hade teleportören varit uppfunnen för länge sedan och jag kunde få träffa min kärlek oftare än nu.
 

Day two of my 10 day-challenge. Today I will tell all of you out in cyberspace who I want to meet and I guess this will not be a surprise for any of you. But maybe you all can act surprised - okay?

Today is 27 of June and its one months since I left Egypt, Hurghada and my love to come back to Sweden. So the person I want to meet is my boyfriend Mido. I meet Mido the first time I was in Egypt with my friend Sandra. I didn't plan to fall in love but the reality is that I did. We all know that love comes to those who deserve it and that it comes when you least expect it, right?

When i got back home from Egypt I was talking to Mido alot and one month later I sat alone on a flight to visit him in Egypt again. Those 3 weeks my love grew and it was one of my happiest days in a long time. And now I'm sitting here with a long-distance relationship and I miss him so much that I can't explain it.

Kommentarer
Postat av: Ramona

Fin bild på er! :)

2012-06-27 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback