Day 1 - Pic. of me and 10 new facts.

Första dagen på min utmaning och provar på Blogg.se's fantastiska tidsinställda inlägg eftersom jag faktiskt jobbar idag. Bilden tog jag igår med min kamera i samband med att jag fotade min fläta. Så bjuder på den!
 

Jag är allergisk mot min älskade Totoro. Jag känner mig redo att kasta ut mig på okänd mark. Jag blir skrämd av tanken att stanna upp och "sätta mig ned" någonstans. Jag är besatt av att träna. Jag är den stökigaste personen på kontinenten. Jag är väldigt stressad. Jag hatar att göra mina föräldrar besvikna. Jag älskar utmaningar. Jag väger just nu trygga livet i Sverige mot äventyr i Egypten. Jag vill ge sken av att jag är väldigt spontan (but I'm not).
I'm allergic to my beloved cat Totoro. I feel ready to enter unknown places. I get scared to death when I'm thinking about "settling down". I love to workout. I'm the roughest person on this continent. I'm very stressed. I hate when my parents are disappointed at me. I love a challenge. Im thinking about my safe life in Sweden vs A new one in Egypt. I try to show the world that I'm spontaneous (but I'm not).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte är du stökigaste inte, finns roligare saker att prioritera än att städa :-)

2012-06-26 @ 16:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback