Back to basic


Var hälsad människor ute i cyberspace. De nästkommande tre dagarna kommer jag leva utan varmvatten och värme i min lägenhet. Vi talar då på ren svenska om att gå tillbaka till 1800talet och börja värma vatten på spisen och inte duscha på dessa dagar. Jag kommer inte bara leva som en grottmänniska, jag kommer troligen att både lukta och se ut som en också!

jag har dock fått dusch/bad biljetter med de platser som jag kan duscha på ligger ju en evighet från min lägenhet, vilket i sin tur gör hela duschningen jobbigt och ganska onödig om jag ändå ska svettas hela vägen hem! Nä, jag hoppas jag överlever detta och jag lovar att höra av mig under dessa varmvattenfria dagar så ni får veta hur det går för mig och mitt skitiga hår.

XoXo /Survivorwoman



Greeting citizens of cyberspace! Tonight and the following three days im not going to have any warm water in my apartment. Im going to travel back to history and relive the 1800 centruy and start heating water on the stove and not shower. Im not only going to live like a cavewoman, i will probably also smell and look like one after these days!

But I got some tickets so i could go to take a shower some kilometers from my home. But it feels kind of unnessecary because the long walk home to my apartment will make me as swetty as before. No, im going to try to survive this and i will keep in touch just so you can know the progress of my dirty hair.

Kommentarer
Postat av: Eric

OJ så synd det är om dig. Låter som att jorden ska gå under :P

Det är som att vara på festival eller att åka till en stuga mitt ute i skogen. Gör inte de flesta det minst en gång varje sommar? :) Jag åker nog på minst 4 festivalen varje sommar. Det är väl totalt 12-13 dagar utan dusch, dock i perioder på 3-4 dagar.



Du får passa på att duscha när det regnar ;)



Har du förlovat dig förresten? rätt hand och rätt finger för det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback