10 day challenge

Dags för en ny utmaning! Så har knåpat ihop 10 utmaningar som jag ska försöka besvara de kommande 10 dagarna. Tycker ni ska följa i mitt fotspår och göra samma sak! 
 
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 5 – Typ av killar jag faller för.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – Mitt drömbröllop.
Dag 8 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 9 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 10 – Min favorithögtid
 

It's time for a new challenge on the blog. The following ten days you can read about a certain topic on my blog. Theese are the topics:

1. One picture of me and 10 new facts about me and my life
2. One person i want to meet
3. My favorite season and why
4. Something i want more than anything right now
5. What kind of guys do I fall for
6. What would I do if I had one miljon
7. My dreamwedding
8. A person i want to trade life with for a day - and why
9. My reaction when I look in the mirror
10. My favorite holiday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback