The phone

I över en vecka har jag levt med mammas gamla mini mobil. Jag förstår varför hon bytte och försäljaren som sålde denna sak från h*lvetet med argumentet "Min morfar har en sådan telefon och klarar av den" måste antingen

1. Ha ljugit
2. Ha en himlarns smart morfar med små fingrar.

Förlåt mamma för att jag klagar på den hela tiden. Men den är hemsk, fruktansvärd och egentligen så mycket sämre än de gamla goda knapptelefonerna. Men vad står man egentligen inte ut med när man är facebookberoende? Tydligen det mesta.
 
Saknar mig telefon där jag vet hur allt funkar. Den hjälper mig att planera mitt liv och vi kompleterar varandra så bra. Noa hade en ark som räddade hans liv, jag har en arc som räddar mitt.
 




I have survived over one week without my beloved Sony Ericsson Xperia arc. I wish I could say that I survived thanks to my mum who let me borrow her old small minimobilephone from Sony Ericsson. But since this phone came to my use it's been nothing more than causing troubles and making me angry. I understand why my mother after just a few months came to the conclusion to buy a new phone. I really cant understand the guy who sold this phone to MY MUM with the argument that "My grandfather have this phone and he can use it".
Either:

1. The salesman lied
2. or his grandfather is a smart guy with tiny fingers.

Im sorry for complaining about this phone, mum. But it is terrible, awful and a plague of humanity. But I'm addicted to facebook so somehow I managed to stay sane atleast for one week.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du en kimono på dig ? :P

Svar: Har min indiska tunika. :P
Annica

2012-07-26 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback