The day ends.

En lång härlig dag är snart till ända. Det känns skönt att jag fått tummen ur och påbörjat allt som ska avslutas tills jag far. Första steget är taget och det sägs väl att näskommande steg brukar gå lite mer på räls. Antar att det är lite som att rensa garderoben. Till en början är det svårt att välja vad man ska ha och inte ha. Men har man sedan kastat en sak så rasar det sedan bara ner i kastar-påsen.
 
 
Det känns skönt att jag ändå mött en hel del positiva reaktioner på mitt lilla avslöjande tidigare idag. Detta trots att det var väldigt nytt och inte helt nytt för de flesta. Än är jag inte säker på vad jag håller på med, men på något vis känns det som en sten lyfts ifrån mig och jag känner mig lättare och ett steg närmare Mido.
 
Det här beslutet har inte varit lätt för mig. Kommer komma ut med ett inlägg senare om alla tankar som rörts om i mitt huvud den senaste tiden, om alla förutfattade meningar och om skammen jag ibland har känt. So stay tuned!
 

A long and happy day starts to see its end. It feels so good that im finally moving in the direction I want to move. This step was a hard one to take and I hope that the following steps will be easier. I guess it's like when you try to clean out your closet. At first it's hard to fins anything to throw away but when you finally do it, everything will end up in that bag of trash.

Its feels so good that i got so many positive reactions from all of you. Even if it's very new, or completely new to many of you. Even today, im not sure what the heck I'm doing, but somehow I feel so much more happy and I know I took the first step towards the future I want.

As I told you, this step wasn't easy to take and in the future I will post all my feelings that I have and had before  I "came out". So stay tuned!

Kommentarer
Postat av: jenny

<3

2012-07-16 @ 21:12:11
Postat av: Sandra

Det är väl de vänner är till för, att finnas där även i ens mest galna upptåg! ;P

2012-07-16 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback