Mina framtidsplaner

Idag tog jag ett stort steg för min framtid. Jag har sagt upp min lägenhet där jag har bott i två år snart. Vi kommer skilja oss åt i september vilket känns spännande och självklart jättesorgligt. Så mycket roligt jag har varit med om här - i min första riktiga lägenhet. Allt har varit självklart och tryggt, vilket snart kommer att förändras. Jag har mitt gym, mitt extraarbete och allt som tillkommer med den vardagen. Nu har jag snart ingenting. Ingen säkerhet, inget tak över huvudet och inget extrajobb och jag kan inte göra mycket annat än att hoppas att allt klaffar.
 
Nu undrar ni kanske varför jag sagt upp min härliga lägenhet i Umeå. Det är såhär att jag planerar att återvända till Egypten och bosätta mig där ett tag för att få möjlighet att umgås med min pojkvän. Att ha ett distansförhållande som är så pass stort som vi har är inget jag rekommenderar. Det blir mycket saknad och samtidigt mycket tid som tillbringas vid datorn för att få möjlighet att kunna prata någon timme på skype. Så jag har tagit tag i saken och planerar att ändra detta då jag ändå inte har något som fast håller mig kvar just nu. Det känns läskigt, skrämmande och underbart på samma gång. Jag förstår att folk inte gillar att jag flyttar iväg till ett annat land. Men jag kommer tillbaka.
 
Så kan be alla förbereda sig genom att skaffa skype så kan vi fortfarande surra och se varandra. Bra idé va? Det kommer bli som om jag aldrig lämnat sverige!
 

Today I took a big step for my life and for my future. I have canceled my apartment where I lived for almost two years. To cancel an apartment isn't maybe that big of a deal. But somehow it feels like I've canceled all my safety and all the things that was something safe and secured for me. I will be moving out from this apartment august/September and after that I will have nothing!

I guess you all are wondering what I will do and why i canceled my apartment without having anywhere to go. I will go back to Egypt and stay with my boyfriend. This long distance-relationship isn't something I wish for anyone. Its hard to have a relationship on Skype (and that's all). So I will return to Egypt this autumn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då ta jag med Skype på allstar varje helg och ut på intervaller ! :P

2012-07-16 @ 13:06:51
Postat av: Ramona

Oj, vilket stort beslut Annica!! Tråkigt att du ska flytta! Men jag förstår att du vill vara nära Mido! Jag hoppas att du kommer komma hem ofta och att du inte bor där så jättelänge :)

Postat av: Emelie

Låter spännande Annica! :) glad för din skull ;) när lämnar du Sverige?

2012-07-16 @ 18:06:24
Postat av: Eric

Bryt ett ben! Ja du fattar vad jag menar... Hoppas allt går bra nu!
Jag har skype. sätt ihop mitt för och efternamn så hittar du mig där :)

Hoppas du har en plan B och en massa pengar i madrassen om allt skulle skita sig! Lycka till!!

KRAM!

2012-07-17 @ 08:31:57
URL: http://errcoify.wordpress.com
Postat av: Carro

Jag förstår att någon av er måste ta det steget för att ni ska kunna fortsätta. Det är ju inte så lätt att vara så långt ifrån varandra när man är nykär=)Men hoppas allt blir bra och att du tar med honom hit en sväng också, vi vill ju se vem det är;)

2012-07-23 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback