Long time..

Nu är jag på G igen. Har inte dött, ramlat av pinnen eller gått under jord. Istället har jag jobbat rumpan av mig och sedan tagit mig ner till Övik för att umgås med pappa och Maria en helg. Har varit mysigt och helgen har verkligen bjudit på kanonvärme här i norra Sverige. Vi har hunnit äta gott, hälsa på folk och umgåtts och skrattat omvartannat. Nu väntar däremot en ensam vecka i Umeå med jobb och utan Sandra. Tungt... But I can do it!
 


I'm alive again. I haven't died or fallen dead. Instead I've been working and as soon as I got of work I went down to my hometown Örnsköldsvik. There, I hanged with my dad and Maria for the weekend. It's been a really good weekend with nice food, lots of laughter and nice times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback