Imorgon blir någonannan ägare till lyan

Fått en massa gjort idag! Allt är närsta uppsagt, uppcheckat och fixat. Det som är kvar är att fixa ett förråd och bege mig ut från denna lägenhet. Så spännande detta är! Jag känner mig verkligen i rörelse, vilket jag älskar.
 
Imorgon blir någon lycklig människa ägare till min lilla lägenhet här i Umeå. Någon kommer om en månad bo här - i mitt hem. Den personen kommer påbörja något nytt lika väl som jag börjar på ny kula jag med. Tänka sig så fascinerande det är med människors liv. Vi alla rör oss mot olika mål och det kräver att alla är på väg någonstans. Någon flyttar in - någon flyttar ut. Någon påbörjar och någon avslutar.
 
TokTotoro
 
Snart dags för sängen här. Är trött efter två set av träning, totalrensning av garderob och en massa annat fixande som skett idag. Kommer sova gott inatt.
 

 
My checklist is getting smaller and smaller these days. Most of my my things I have to fix is canceled or done. The only things I have left is to get a storage for my furniture and get my ass out from this apartment as soon as I'm done with work. It feels like I'm moving in life and I love it!
 
Tomorrow some lucky person is going to be the new owner for my apartment. Isn't this fantastic? Someone is moving out and suddenly someone else is moving in and starting a new chapter in their life.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback