Day 8 - A person i want to trade life with

Sitter här i min soffa och är trött efter jobbardagens slut. Sitter och funderar över vem jag skulle vilja byta liv med och varför just den personen. Borde jag ta en kille så jag fick känna hur det kändes att kissa stående eller ska jag ta en kändis jag gillar? Varför just den kändisen då och varför inte den andre? Eller bör jag byta plats med Johnny Depps kvinna eller kanske någon annan häftig person, eller varför inte vara Depp himself? Kan tyvär inte bestämma mig då jag är alldeles för trött för att tänka. Men i långa loppet tror jag inte ni kommer hänga läpp för det.
 
Old pic.
 

Im so tired after my work today. Im trying to figure out who I would like to trade life with and why. Should I trade life with a guy to feel how it feels to pee while standing up or should a pick a celebrity and then, why should I choose that person and not some other one? Or shoudl I trade life with Johnny Depp's girld or why not mr. Depp himself? Cant make my mind up today, I'm sorry. I tried...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hallå! Du måste ju bestämma dig velpotta! ;P

2012-07-03 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback