Day 6 - What would I do if I had one million.

En miljon kronor. Vad skulle man göra och vad kan man verkligen göra för de pengarna? Jag är som bekant inte sugen att stadga mig och slå mig ned någonstans ännu. Så det blir inget hus eller lägenhet. Troligen skulle jag sätta i den största delen på banken och vänta på att pengarna skulle växa.
Sedan älskar jag att resa och det hade jag verkligen gjort. Skulle nog fara överallt och vara borta så länge jag vill. Jag skiter faktiskt i om jag skulle bränna en hel miljon på resor världen över. För den livsglädje som resor och äventyr skänker mig hade ändå gjort mig till den rikaste på denna jord.
 
Vad skulle du gjort om du fick en miljon kronor?
 

One million. What would I do and what could I do? I'm not ready to find a place to live in for the rest of my life as you know so I wouldn't buy a house or an apartment somewhere. Because the chance that I would like to live there next year is minimal. I think I would put the money in the bank and see them grow.
 
And I love to travel and with one million that is something i would have done alot of! I would travel the world and be gone for as long as i like. I really don't care if I would burn one million on my trips all over the world. Because when I travel I feel so strong and living. And that feeling is worth every penny!
 
What would you have done if you had one million?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja skulle nog köpt en lägenhet och hyra ut den i andrahand sen resa jorden runt på den inkomsten och resterande av miljonen som var kvar! :D

2012-07-01 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback