Change.

Idag blev det en morgonjogg/promenad med Sandra som vanligt när jag är ledig. Finns nästan inget bättre sätt att starta dagen. Ät ni eran fina frukost och köpta juice på balkongen medan jag ger mig ut i spåret och känner mig levande.
 
 
För några år sedan nådde jag ett vägskäl i mitt liv. Efter ett uppbrott med ett X så blev jag totaldeppig och fann väl någon tröst i att äta. Jag upptäckte vad jag gjorde med min kropp och en kväll vände allt. Hade under lång tid bestämt mig att bli nyttig, sluta med snacks och börja träna. Det skulle ske imorgon, på måndag eller den första nästa månad. Det hände aldrig förstås. Men tillslut måste någonting ha vänt och jag hittade intresset i träning.
 
Idag sitter jag här och upptäckt det bästa med träning är hur levande man känner sig och hur energisk man blir. Sedan är det kul att se kroppen förändras över tid. Brukar du träna och vad är ditt mål?
 


As usual on the mornings when I'm free from work i went on a big ass jog/walk with Sandra. If you ask me, it's the best way to start a day. You all can sit on your balcony and eat your breakfast and drink your juice from the package while I'm running around feeling alive!

Some years ago i found myself in a crossroad. After i broke up with my X I was really depressed and somehow I found something in eating. So I ate often and alot. I saw what I did to my body and said that I would change. I was going to eat healthy, start going to the gym and maybe loose some weight. I would start tomorrow, next week or next month. Ofcourse that never happened.

But sometime on this road i changed and i found out how working out made me a better person. I had energy and I felt alive! And one other benefit is that you can see the body change over time. Isn't that motivating? Do you work out and what goals do you have with it?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kännde knapp igen dig! Men du var lika fin då som nu, iaf i mina ögon <3

Svar: Tack finaste Sandra!
Annica

2012-07-01 @ 19:18:59
Postat av: Line

Oh vad vacker du är! :D

Postat av: jenny

Den finaste och lika fin inombords! You go girl! kram

Svar: Tack detsamma Jenny. <3
Annica

2012-07-01 @ 19:28:49
Postat av: Sara Ekman

vad härligt :)

2012-07-01 @ 20:08:55
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: mary

Sv: ja verkligen haha :P Säkert för att slippa stå i solen hela dagarna :)

2012-07-01 @ 23:18:50
URL: http://maryphoto.blogg.se
Postat av: Sofia

Du ser supersnygg, pigg och glad ut Annica!!

2012-07-03 @ 22:12:49
URL: http://soufisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback