What makes me smile.

Finns det något du brukar ta till när du är uttråkad, deppig och bara har en såndär dålig dag? Finns det någon låt, hemsida, bok, sms eller ja, va tusan som helst man kan spara som du blir glad av?

Jag har en sak som jag blir lika glad av varje gång jag ser den. Någonstans får den mig att känna att livet är tametusan toppen och man borde glädjas åt de små sakerna i livet. Tänkte bjuda på mitt lyckopiller och kanske någonannans dag känns lite lättare efter att ha sett dessa.
 

Sometimes the day just feels so gray and boring. You can feel sad, bored and like nothing you will do is going to change your unhappy day. When thoose days happends I have a secret weapon that I always use. This weapon always make me in a better mood and makes my day alot more happy and jolly. My secret weapon is the picture I uploaded.

Do you have a secret weapon for those bad days? A picture? A song or anything? Click on comment and share your weapon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback