Tick Tock Tick Tock

Ibland går dagarna så fort, inte sant? Har man roligt så går de fort och har men mycket att göra så går det fort. Egentligen när man är stressad borde man kanske bara sätta sig ner och skita i allt och ha jättetråkigt för att tiden egentligen ska snigla sig framåt och du hinner mer? Eller hur funkar det där med tid egentligen?
 
 
Nu har jag bara två arbetspass kvar och egentligen så har jag gått klart på mitt sommarschema vilket känns jätteknasigt. Jag kommer lämna ett arbete som jag trivs så bra på, vilket känns lite tråkigt. Det känns verkligen som om jag kommar lämna en massa vänner, det är så jag ser på mitt jobb och mina arbetskamrater. Men ibland måste man offra något för att få något tillbaka, inte sant?
 
Dagen har iallafall susat fram och trots att jag hade tråkigt hela förmiddagen så snurrade tiden på i allt för hög takt. Men istället för att göra något nyttigt som att packa, städa eller något annat väsentligt så valde jag att locka håret lite och fundera över livets alla bekymmer.
 
Imorgon sista dagen med Tototo - SORG!

 
Sometime the days just pass me by, or not pass, they run! It says that if you have fun time fly, and if you are stressed time fly. So, because I think that time pass me by so quick I guess that I should just sit down and do nothing and be bored so I have as much time as possible? Or how does this with time really works?

Now I only have to workdays left at my work. That gives me kind of a weird feeling. I really love my work and my coworkers are really the best! But you know - you gotta loose something to win something else!

Anyway, this day just disappear, even when I had the most boring day at home. But even if I was bored I didn't do anything good with my day. I just curled my hair and felt a little bit more girly that I usually do. 

Kommentarer
Postat av: Elly

Himla fin tjej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback