The day has come!

Resedagen har kommit och nu ska mycket hinnas med innan planet har tänkt att lyfta. Jag har knappt packat klart och en del av mina kläder hänger på tork. Men jag känner inte stressen....
Kommer resa med Turkish airlines för första gången och mellanlanda helt ensam på Istanbuls flygplats. Många kanske tror att jag är nervös för att flytta över till ett annat land men så är det inte. Jag är nervös över att flyga, att mitt bagage kommer försvinna, att jag går vilse på Istanbuls flygplats eller att jag helt missar mitt flyg där. Sådant är jag nervös över just nu och får närmast panikkänslor när jag tänker på det. Jag hatar verkligen att resa själv och speciellt när jag inte har jättelång tid mellan mina flygningar. Mindre saker får mig att bli nojjig om vi säger så.
 
Men iallafall, bara några timmar kvar och sedan är jag påväg. Dags att slutföra packningen!
 

 
The time has come! The day for my departure is here and I have so many things to take care of before I need to go to the airport. I don't want to stress you all out but I haven't really packed all the things I will bring yet and today is the day! Isn't this so much me and my way of living? Save everything for the last minute because is so fun panicking!

This is the first time for me to travel with an airline called Turkish airlines. And this will be the first time for me to make a stop in a new country all by myself. Many of you might think that I'm nervous about moving to a new country but that's all wrong. I'm really nervous about traveling by myself.  I'm afraid because I have to fly by myself, I'm afraid that my baggage will disappear or that I will get lost on the airport in Istanbul.

Anyway, it's just a few more hours and then I will be on my way. Maybe it's time to make my bags ready?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nooooooooo! :/ Jag vill inte! Staaannna! <3

2012-08-24 @ 16:27:00
Postat av: Ann

Det går hur bra som helst! kram!

2012-08-24 @ 18:07:13
Postat av: Elly

Önskar dig all världens lycka nu! Det kommer gå så bra, så. Vi ses hemma i Egypten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback