Snabbupdate

Oj, vad jag skulle vilja bjuda in er alla på min resa och i min vardag. Det händer grejjer här i norrland vill jag lova. Nackdelen är att det händer lite för mycket för att jag ska hinna med att blogga om det samtidigt som det är så mycket att göra.

Mitt schema mellan jobbpassen är minst sagt pressat och jag vill ha tid att säga hej då till alla nära och kära, samtidigt få vara mig själv mellan gångerna plus att allt med packning, flytt och sådant måste ordnas. Har strax över tre veckor kvar i Sverige vilket känns både underbart och totalt skräckinjagande. Hur ska jag hinna allt och vad sker egentligen om det inte klaffar så bra som det måste?

Har hittills hunnit säga upp allt ifrån radiotjänst till gymkortet och även hunnit införskaffa mig några längre byxor i lätt material (så jag slipper svettas till döds), långkjol och lite sådant som jag kan ha på mig när jag vill visa mig från min bästa sida. Underbart när man kan handla på rean faktiskt! Besöket på apoteket väntar dock och där kan jag tänka mig att det kan rinna iväg pengar. Kvar på listan står annars mest flyttningen och säga hejdå till min älskade Totoro! Vill börja gråta varje gång jag tänker på det. Min underbara underbara katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback