Nostalgisök.

En ledig dag idag. Sista arbetsveckan är igång och enligt arbetsschemat slutar jag jobba den nioende (men jag har självklart dragit på mig fler pass än vad jag egentligen har tid med). Men förhoppningsvis så kommer det funka ändå. Vet att min världsbästaste familj skulle hjälpa mig om det krisade.
 
På dagens schema står packning av lägenheten. Igen. Känns som om det är ett ständigt "to do" under denna tid. Det är så trist eftersom det faktiskt inte är roligt att packa ner saker. Det är roligt att packa upp, ställa in och dona med sina saker. Men att plocka upp dem ur en låda, titta, minnas tillbaka och bli lite överdrivet nostalgisk för att sedan bestämma att man ska packa någonannanstans istället, är inte kul.
 
Hittat min BB-ballong som idag - 24 år senare - fortfarande är fylld med luft!

Kommentarer
Postat av: Sandra

So crazy! :P

2012-08-06 @ 13:39:06
Postat av: doris

Hemma hos mig står en rosa och en blå ballong även dessa "uppblåsta". Visst är släkten underbar som ger en gåvor som varar förevigt!

2012-08-12 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback