Inspection

Då var det äntligen gjort. Besiktningen av lägenheten är klar och nycklarna är lämnade. Nu återstår mindre än 4 dagar i Sverige. Sedan kommer jag befinna mig i ett desto varmare land med min kärlek. Känner mig så otroligt lyckligt lottad att jag knappt kan beskriva det.
 
Tidigt imorse åkte jag och min älskade mamma och hennes Sambo upp mot Umeå. Resan upp gick bra, om ni frågar mig. Jag sov nämligen hela vägen upp (och hela vägen ned). Att sova i bilen är typ det bästa som finns! Vi städade klart hela lägenheten och lämnade min TV till en kompis som bor i närheten då tanken är att Sandyman ska låna den medan jag befinner mig i mitt äventyr. Men just nu är hon ute på vift i vida världen och kommer hem lagom till jag far.
 
 
Besiktningen gick bra. Fick inte några vidare anmärkningar och toalettstolen ska jag ju betala för. Det visste jag redan. Det var en kulen natt för länge sedan som jag stod där och hade precis tvättat av ansiktet. För ett bra tag sedan övertalades jag att börja använda antirynk-kräm (Det ska tydligen börjas i tid och verka förebyggande). Så jag köpte min en dag- och en nattkräm och just denna kväll så valde dagkrämen att hoppa mot friheten från mitt badrumsskåp och landade olyckligt på toalettstolen. Vet inte varför men dessa brukar är så galet hårda att toalettstolen sprack! Det roliga är att det inte bara är jag som upplevt detta. Även Sandymans rynkkräm av samma märke hoppade ut och landade i handfatet som även det sprack. Här snackar vi riktiga grejer!
 


Nu "bor" jag hos pappa och hans sambo nere i stan. Sitter här i mitt temporära rum med tre överfyllda väskor med saker som jag vill ta med mig. Vart kommer detta sluta?
 

 
Finally, it's all done! The inspection of the apartment went just fine and I do no longer have any keys for the place. And practically homeless! Now its less than 4 days left for me to be in Sweden, say goodbye to everyone and finish all the stuff I need to. And after these 4 days I will end up in a much warmer country and I'm going to be with my love. I feel very blessed!

Early this morning my mum and her boyfriend and I went to Umeå where I used to live and cleaned the apartment. The trip to Umeå went fine, if you ask me. Thats because I was sleeping all the way up (and all the way back to Örnsköldsvik later). So time just fly!

The inspection of the apartment went fine and he didn't have anything to complain about, almost. And I will end up paying for a new toilet because i broke mine. It was a cold winter night and I had just cleaned my face. And one of my friend had told me that i should use a anti-wrinkle cream for my face because you should start using it when you are around 20 years old. So i had bought one and was about to use it. I open the cabinet and the anti-wrinkle cream jumped out of it and landed on my toilet. I think that the little holder for the cream should have break but no, the toilet did! So now I will end up paying for that shit (just because I didn't want to get wrinkles!).

Now I'm living with my dad and his girlfriend until I will leave for Egypt. Before I do that I have to decide what to bring. Right now there's 3 big bags here, full with stuff that I think I need when i go there. Its going to be a hard time making all of that weigh around 30 kilo... Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback