Make me up!

Igår hade jag en privat makeup-kurs på Make Up Store vilket jag inte haft sedan de öppnade i Örnsköldsvik. Det är så länge sedan att jag knappt kom ihåg det, men jag var iallafall desto yngre då och ville ha en fullfjädrad partysminkning med extra allt! Ja, det var alltså på den tiden som plattan var igång och man skulle synas och höras mest av alla. Idag blev det mer nedtonat än vad det blev den där första gången. Bad om något vardagligt och enkelt att göra och resultatet blev helt klart mer än vardagligt för mig. Men nog var det allt fint! Tänk om man kunde få gå runt och se ut såhär för jämnan?
 
 

 
Yesterday I went to a Makeup course that we have here in Sweden on a store that's called MakeUpstore. I only done that once before and it was around the time when they opened here in Örnsköldsvik. It's so long ago i hardly remember it! I was really young and a wanted a full party-make so I could wear it when I went out on the club later that evening. Today I tried to be more settled and alittle bit more normal and don't scream: "look at my makeup!". So I asked them if they could do a very easy and nice day to day makeup and this is what I ended up with. Maybe its a littlebit to much makeup for me to use everyday but it was really nice. I which i would have the energy to put this on every morning, but be realistic - I don't!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja se lite party ut! :P

2012-08-23 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback